Ditt hovedansvar vil være å teste og godkjenne alle leveranser fra utviklingsteamet. Du vil være en sentral del av produktteamet og bistå både med spesifikasjoner, support og opplæring. Du skal sette standarden for kvalitet og være en aktiv bidragsyter til gode kundeopplevelser.
Ferdia har som mål å digitalisere og fornye turbussbransjen gjennom en Uber-lignende tilnærming. Vi skal revolusjonere turbussmarkedet gjennom å digitalisere små og mellomstore turbusselskap og ved å gjøre det mye enklere å leie og bruke turbusser. Det være seg til firmaturer, festivaler eller fotballkamper.
Vi ble startet 2016. Teamet i Oslo er i dag bare på 5, men vi vil snart være det dobbelte.
Vår ambisjon er å vokse i Europa. Vi har fått støtte fra Innovasjon Norge, inngått partnerskap med Tide (et av Norges største busselskap), og har begynt arbeidet med internasjonalisering. Vi går en spennende tid i møte!
Vi leverer i dag 2 tjenester:
Turbussbransjen i Europa er preget av et stort antall busselskap og lite digitalisering. Det er ca 20.000 busselskap i Europa med et totalmarked på 100 milliarder kroner. I Norge er det ca 500 busselskap med en samlet omsetning i underkant av 3 milliarder kroner.
Turbusser har svært dårlig utnyttelsesgrad. 85% av tiden står bussene parkert eller kjører på veien uten passasjerer i setene. Samtidig er det mange personer som kunne reist med buss til arrangementer og destinasjoner, men velger bil fordi det er enklere. Vi vil få flere til å reise miljøvennlig. Våre nye digitale tjenester kombinert med maskinlæring og rute-optimalisering vil gjøre det mulig å utnytte bussenes kapasitet mye mer effektivt enn i dag. Vi oppnår færre biler på veien gjennom bærekraftig mobilitet. vil få to spennende hovedoppgaver, som gjør det mulig å vokse med selskapet.
Er du vår nye QA Lead? Vi vil gjerne høre fra deg!